Karakariki - Reisverslag uit Whatawhata, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu Karakariki - Reisverslag uit Whatawhata, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

Karakariki

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

13 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Whatawhata

Vandaag zijn we op visite bij de ouders van Suzan geweest, Suzan is de vriendin van Geert. Zij logeren bij Geert, en slapen in een omgebouwde schuur. Geert woont heel mooi vlakbij Karakariki. We zouden hier ook gaan wandelen met Fieke, Ben,Leonie ik en de ouders van Suzan. Karakariki is een track die door iedereen makkelijk te lopen is. Ook voor Leonie die veel last heeft van haar longen. Het is ongeveer 300 meter hoog klimmen door een heel mooi native bos. Mooi met veel ferns en andere bomen waar veel andere planten in groeide. Het was een warme dag dus petten op en goed ingesmeerd. Dit is de derde keer dat we deze gelopen hebben, de vorige keer zijn we de schoenzolen van Leonie, daar verleoren ha ha. Het uitzicht was weer heel erg mooi, weten jullie nog Eef en Kim? Na de mooie wandeling zijn we thee gaan drinken bij de ouders van Suzan. Daarna boodschappen gedaan in Hamilton en toen eten klaar gemaakt. Ik moet toe geven dat we een eerste klas hotel hebben, dus goed van slapen en lekker eten, complimenten Fieke!!!!
We zijn al bijna over jatleg heen, en genieten met volle teugen van NZ
Groetjes aan iedereen.

• 13 Februari 2015 - 12:30

Toetje:

Leuk van jullie gehoord te hebben. Ik zit nou met ons Hanneke bij Puk en Lex. Eef is er ook voor de vrijdagmiddag boterham. Ik hoop dat jullie een fijne reis hebben. Heel veel lieve groetjes, xxx Mam

• 14 Februari 2015 - 10:11

Kim:

Klinkt goed!! Lekker aan het genieten daar!! Is het heeeeel erg als ik het niet meer weet??
    Misschien met de foto's erbij.. Ti's alweer veel te lang geleden.. Hier is het carnaval alweer los gebarsten! Zullen jullie weinig van mee krijgen daar haha xxx

• 14 Februari 2015 - 12:37

Henri:

Ha lekker hoor! Ik ben nu bij ons toet; heb even een snelkoppeling voor haar aangemaakt op haar laptop, zodat ze jullie reisverslagen en reacties ook kan blijven volgen.
    Morgen met ons Bente naar dun opstoet! Gezellig!
    Veel plezier en tot horens.
    dikkeknuf, Honk