Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

Krabi

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

18 Maart 2015 | Thailand, Krabi

18 maart
Sawadee : )!
Op dit moment zitten we nog in Krabi, in het Somkiet Buri Resort. N heerlijke plek midden in het drukke centrum met n geweldig mooie exotische tuin . Genieten elke keer weer, ook van de mooie vlinders die voorbij fladderen, en eekhoorntjes die door de bomen roetsjen. We zitten ook vlakbij het strand ( de straat uit )en we hebben inmiddels ook Ton Sai bay bezocht en het naastgelegen door rotsen gescheiden Railey Bay met n superfijn wit strand. Op Ton Sai bay komen vooral jongere"klimmers" de steile wanden van de krijtrotsen beklimmen, n lust om naar te kijken.
Gister zijn we gaan kajakken in n mangrove bos, n brede getijde rivier, met tussen de mangrove, grotten waar je doorheen kon varen. Soms met enige moeite, soms moesten we bukken maar het was n gave ervaring, zeker toen we ook nog via grotten in n lagune belandde. We waren net op tijd terug, t getij was al aan t veranderen de stroming en golven namen toe, menig kajakker had flinke moeite hier tegenin te peddelen. S avonds genieten we van t lekkere weer, t eten muziek in n beachbar, n biertje, wandelingetje langs al die winkeltjes, kortom we vervelen ons echt niet. Zondag verlaten we dit paradijsje weer, en gaan met de boot naar Phuket en de volgende dag door naar Koh Racha, waar we de laatste dagen van onze onvergetelijke reis zullen doorbrengen. Nu op naar de koffie, want Kim, ook Starbucks ligt hier tegenover ..
Lah- gone kha !
X

• 21 Maart 2015 - 05:02

Fieke:

blijf schrijven we genieten zo met jullie mee!

• 21 Maart 2015 - 07:51

Kim:

Mmmm bofferds!

• 21 Maart 2015 - 09:14

Suzanne:

Gaaf!!!! Prachtig allemaal.

• 21 Maart 2015 - 09:49

Hanneke:

Nog een kleine week genieten voor jullie.
    Mooi dat we jullie kunnen volgen op deze manier,echt gaaf.
    Nog heel veel plezier en tot snel XX

• 22 Maart 2015 - 11:24

Henri:

Wow, wat een fantastische reis zeg! Echt machtig mooi!
    nog even heerlijk genieten en alle indrukken in je opnemen!
    Heel veel plezier nog en geniet ze!
    Honk xxx