vergeten.. - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu vergeten.. - Reisverslag uit Takaka, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

vergeten..

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

22 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Takaka

To Sner and Fee, Hi there ofcourse we love to have a borreltje with you both,For us it would be great to see you on the 26 febr.Hope to meet you then ..We,ll let you know were we will be at that date!See you Dutches go kiwi!

• 22 Februari 2007 - 23:24

Jos:

Hoi Leonie en Peerwel,

Gullie maakt het daar wel zo te lezen, het zal ongetwijfeld een fantastische ervaring zijn.
    Ik ben benieuwd naar jullie foto's straks.
    Ga lekker zo door en geniet ervan, want de tijd vliegt.
    Tussen 2 haakjes. Ons huis is binnen 2 weken verkocht en ik moet er uiterlijk 30 juni uit zijn. Heb dus nog zo'n 4 maanden de tijd om iets anders te zoeken.

Houdoe en de groeten,

Jos

• 23 Februari 2007 - 23:02

Marilyn En Keesué:

Sorry voor onze late reactie maar wij zijn net uit onze ravijn na carnaval. Het was weer erg heavy maar wel leuk. Denise is voor 't eerst met ons 4 avonden weg geweest. Kind heeft genoten.
    Zo te lezen doen jullie dat ook. Wat een fantastische reis maken jullie. Erg leuk om te lezen waar jullie zijn . Als er nog plaats is in de koffer is er hier ook wel belangstelling voor een dolfijn. (Denise) Hahaha
    Lieve mensen geniet van alles, en zeker van elkaar.
    Kuzzzz en tot mails.