sunny sunday - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu sunny sunday - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

sunny sunday

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

18 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Hier weer n message van ons,Gister,zaterdag zijn we bij Miel Haley en baby Sebastian (zo is t goed marja) op de bbq geweest; heerlijk gegeten van de door hen verzorgde bbq, daarna terug naar huis even t nieuws gekeken,de vooruitzichten zijn very good. Daarna jawel, met n lekker biertje onder n starry sky in de jacuzzy met n romantisch kaarsje erbij....meer heb je niet nodig toch!?(zoveel sterren en t zuiderkruis verder geen licht)En de sterren vielen werkelijk uit de lucht, we did a wish....daarna heerlijk naar t mandje!En even uit bed om ons Eefs Rens alvast te feliciteren,hij is bijna jarig en heeft nu zn party...Happy birthday... Vanmorgen sunday, te gek weer en na t ontbijt was t toch echt mijn beurt om met Ben te gaan vliegen, ik vond t best wel spannend, maar t was zooo gaaf, ik kwam ogen tekort,dr was geen zuchtje wind, we gleden door de sky over de bergen de Raglans,over t water ,niks engs aan, alleen maar genieten zo mooi, ruim, stil...te gek!Met n uurtje waren we weer teug, lekker n bakske gedaan, n wasje gedraaid, en de Van in gaan laden want ja t is bijna zover morgen gaan we echt rijden ,op naar t zuidereiland o zo spannend, maar wel gaaf!Lieve allemaal we gaan straks nog even naar de beach .Tot mails vanaf t zuidereiland, dont know when..take care..so do we!XLeonie

  • 18 Februari 2007 - 02:03

    Jos:

    Hallo maatjes van me.
    He Leonie, ge begint al aardig engels te klappen tussen de regels door. Zorgt ervoor dat ge 't nederlands niet gaat verleren.
    Enjoy de trips.

    Vette kiss,

    Jos

  • 18 Februari 2007 - 09:23

    Fred En Astrid:

    ha die buufjes, fijn om te lezen dat jullie zo genieten. dat jullie dat. vliegen zo leuk vinden, brrr. Die trip die jullie nu gaan maken DAT lijkt mij ook wel heel gaaf (geniet voor mij ook een beetje please).
    Hier ook alles goed, Fred is de boven aan het laminaten (we hollen weer als een gek nu hij thuis is) de boys hebben het bier mee helpen opmaken dit weekend en ons Tes zit in Bergen aan zee mt schoonfam.
    Lieve mensjes, doe voozichtig en geniet en we keep in touch, knuf-knuf, buufas

  • 18 Februari 2007 - 10:37

    Sner & Fee Gisborne:

    Hi, we are Sner and Fee, and we live near the Southern Croutch. By accidant we've come accros this site and read about your adventures. We would really like to meet you in the outback. We love people from Holland and especially from the city of lights.
    If you would like to 'drink a borreltje meet ons' (if i say it correct), please send an e-mail to: lorenzosnakeman@hotmail.com
    Bye bye from the Southern Croutch, and perhaps see you soon!

  • 18 Februari 2007 - 13:49

    Jo En Bernadette:

    Wat is dit voor spannende email hierboven!! Ja, je kunt wat meemaken aan de andere kant van de heuvel, o nee de wereld,Ben benieuwd of jullie deze mensen gaan ontmoeten! Vaar ze morgen en we zien uit naar jullie ervaringen op het Zuidereiland. Groetjes

  • 19 Februari 2007 - 00:30

    Ria :

    Geweldig, al die berichtjes van jullie. Het klinkt ééérg romantisch en ydillisch, daar helemaal aan de andere kant. Ik hoop dat jullie er van genieten. Heel fijne reis naar het zuidelijke deel.
    Na woensdag krijg je meer reacties, dan 'zijn' we er weer. Wel hebben we het allemaal erg naar onze zin deze carnaval. Groetjes en knuffels van ons alle vier!!

  • 19 Februari 2007 - 10:25

    Kristine En Co:

    he maatjes,
    Ik krijg echt kou van jullie berichten, het lijkt zo leuk. Ook de reacties die jullie krijgen. Wij zijn volop karnaval aan het vieren, en je kent ons hé, die van Aalst kennen er wat van!!
    Groetjes uit België

  • 19 Februari 2007 - 18:20

    Henri:

    NouNou, dat ziet er allemaal strak uit, zeg. Lijkt me superspannend zo'n trip. Kijk goed uit, ben voorzichtig(op wie lijk ik nu....) en geniet ze.Ons moederke zal, als het goed is, een dezer dagen ook achter de pc gaan zitten bij onze Bolle, dus meej un bietje geluk hedde strak ok we te lezen van oe moeder, des toch leuk, war.

    ik zou er heel graag bij willen zijn, maar als ik de reacties zo eens lees ben ik zer zeker niet de enige!

    Goeie overtocht en ik hoop hauw wer iets van je te horen/lezen.
    Nou zus en zwager, let's go for it!
    hele dikke knuf,
    Henri

  • 20 Februari 2007 - 08:21

    Lisette:

    Ik ben helemaal jaloers zeg! Ik heb dat jullie mooi weer hebben tijdens d eovertocht want dat is zo prachtig!!
    Wij gaan er ook even tussenuit naar: jawel de Veluwe. ook mooi zullen we maar zeggen. Ik kan dan niet mailen dus doe ik het nu alvast: dikke zoenen en knuffels voor je verjaardag, hi hi. Da's op tijd he?
    Doei en veel plezier Lisette JAcky Abbu

  • 20 Februari 2007 - 14:34

    Kim:

    he pap en mam spannend hoor jullie zijn nu al op t andere eiland!! hoop gauw wat meer foto's te zien! zit nu met bas en maestro even bij de ouders van bas thuis ( die zijn er niet) maes staat hier lekker de achtertuin bij te maaie!! haha vanavond nog en dan zit carnaval er echt op volgend jaar kunnen jullie weer mee!! tot snel maar weer hier verder alles goed!!! liefx kim maestro en bas

  • 21 Februari 2007 - 13:11

    Hanneke:

    Ha Laweliekske en Pjotter
    Vandaag 21 feb de carnaval is voorbij en het is weer rustig in Dommelen en omstreken.Ons moesje komt vanavond bij ons eten en even bekijken wat jullie allemaal beleefd hebben.Volgens mij hebben jullie het geweldig naar de zin, een tikkeltje jaloers ben ik ook wel maar ik gun het jullie van harte.Geniet op het Zuidereiland en gauw tot mails,heel veel liefs en dikke knuffels vanuit een Druilerig Dommelen.xxxxxHan.

  • 21 Februari 2007 - 15:41

    Oma Keet:

    niks gezien van de carnaval was verkouden maar het gaat weer beter.
    Ik zie dat jullie fijn genieten.En nog veel plezier verder veel liefs xxxxx mam.

  • 21 Februari 2007 - 15:46

    Oma Keet:

    sorry iets vergeten:
    jullie genieten lekker van de zon en met elkaar en ik geniet lekker van mijn kaartjes.ben nou bij onze bolle (volgens Henri), en heb lekker gekeken naar jullie belevenisen om jaloers op te worden.Maar het is jullie van harte gegund.tot mails xxxxx Oma keet, Jet, moeder.

  • 22 Februari 2007 - 00:46

    Charlotte:

    Ha Leonieke en Peer,leuk zo'n site. Ik heb hem van ons Marilyn gemaild gekregen.
    Ik volg jullie bijna elke dag en het is leuk om te lezen hoe jullie het naar jullie zin hebben daar.Straks ga ik weer lezen.
    Groetjes Charlotte & Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hamilton

Mijn eerste reis

Hoi allemaal het is bijna zover, nog een week, lekker spannend

Recente Reisverslagen:

28 April 2007

nog wat foto's

25 Maart 2007

Back home

24 Maart 2007

tussen stop

23 Maart 2007

laatste dag

20 Maart 2007

back "home" again
Peter en Leonie

Hoi allemaal het is bijna zover, nog een week, lekker spannend

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 30302

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 26 Maart 2015

New Zealand en Thailand

10 Februari 2007 - 25 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: