Plannen..... - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu Plannen..... - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

Plannen.....

Door: Leonie en Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

16 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Hamilton

He hallootjes, t gaat er nu echt van komen, mn nieuwe schoenen zijn gearriveerd, en ook niet onbelangrijk de Van is ingericht. We hebben gister de gardens in Hamilton bezocht, zeer de moeite waard, en geboekt voor de overtocht naar t zuidereiland,( nou n rib uit ons lijf)dus als je wil sponsoren graag hi hi. we vertrekken maandag de 19 e naar Wellington om de volgende dag in te schepen op de Kaitaki naar Picton.De overtocht zal ongeveer 3 uur duren en daar aangekomen , rijen we door naar t Abel Tasman national parc. We hadden mazzel konden nog precies mee in de dagen die wij graag wilden, ook de terugreis met de Kaitaki is al gepland en wel op 17maart, mocht daar op de een of andere manier verandering in komen,kan ook dat geregeld worden..gelukkig maar.T weer vandaag was erg wisselend,veel bewolking , met af en toe n shower(tje)dus jullie hoeven niet zo jaloers te zijn...We hebben er zin an, en met ons peers ingebouwde navigatiesysteem komen we vast waar we zijn moeten.Met de gezondheid gaat t goed , de bacterieen hebben t afgelegd tegen de Hamilton sun en ook onze jetlag zijn we zo goed als te boven.Kortom we zijn dr klaar voor. Gullie veul leut mee de carnaval maaak ons de pis nie lauw!Knuffels daar tot mails Peer en ik

• 16 Februari 2007 - 08:46

Jo En Bernadette:

Ja jongens, nu gaat het echte avontuur beginnen!!Lijkt me geweldig! Ben benieuwd of je nog zo regelmatig kunt internetten. Geniet ze!!

• 16 Februari 2007 - 10:31

Kim:

ooh wat spannend!! moedre en vader inde van!!! wel lekker hoor!! matras achetrin en voetje op het dashbord en rijden maar.. met de carnaval gaat het zeker goed komen zijn hier al helemaal in de stemming!! als mn loon binnen is stuur ik meteen wat op ok?? luf jullie en tot gauw maar weer hoop dat jullie ergens in de bush een computer met internet kunnen vinden!! liefs en een hele dikke kus!! luf jullie kim

• 16 Februari 2007 - 12:57

Eef:

nou nou zo jaloers zijn we niet meer hoor ! gister hebben wij ook heerlijk kunnen genieten van een zonnetje :) dat werd tijd zeg! Fijn mams dat je schoenen binnen zijn...maja wat wil je die dingen waren echt al oud hi hi..Morgen gaan we rens zijn verjaardag vieren in linschoten en zondag ga ik misschien met kim mee carnavallen in eindhoven of aalst, al weet ze dat nog niet haha, en maandag en dindag ga ik weer naar tilburg om daar te carnavallen. niet wegwaaien op de overtocht! dikke knuffels voor jullie! geniet! dikke kus eef

• 16 Februari 2007 - 21:31

Hans En Marja:

Wij zouden bijna jaloers op jullie worden. Hartstikke veel plezier op het zuider eiland, geniet er maar van. Lijkt me prachtig en ruig. Hoop dat Peers navigatie beter is als de mijne, want die werkte daar in NZ voor geen meter.
    Groetjes, Hans