Sky boven Raglan - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu Sky boven Raglan - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

Sky boven Raglan

Door: Leonie en Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

15 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Hoi luitjes, weer wat nieuwtjes uit NZ. Gisteren de 13de zijn we naar Hamilton gereden, ik heb voor het eerst in de Van gereden, en ook nog aan de goede kant van de weg. Het is een stuk drukker geworden vergeleken met tien jaar geleden, maar het ging goed. Vandaag ben ik met Ben wezen vliegen, de dag begon met flinke mist maar die werd al snel opgelost door de zon. Na de voorgeschreven checks reden we het vliegtuigje uit de hangaar, door de koeievlaaien, toch iets anders dan schiphol. Maar het is kei gaaf om te vliegen, we zijn n paar keer om het huis gevlogen en daarna richting Raglan, dit is aan de westkust van NZ. Schitterende uitzichten, soms wat lichte bewolking. We vlogen langs de zwarte stranden op 30 mtr hoogte je vloog lager dan de heuvels langs de kust, kei gaaf. Daarna zijn we nog over de Breidel veil Falls gevlogen. Heb veel foto's gemaakt en genoten van de vlucht. We zijn daarna terug gevlogen naar huis, waar Leonie te laat was om de landing op video te zetten, was maar goed ook want het was een harde landing. Maar no worries alles is goed gekomen. Leonie gaat een andere keer mee, want er is maar plaats voor twee mensen.
Nou de groeten maar weer uit een heerlijk new Zealand. Peter en Leonie

  • 14 Februari 2007 - 23:01

    Rens:

    Dat klinkt heerlijk avontuurlijk allemaal! En goed weer dus... Jaloers! Haha nee hoor, het is jullie van harte gegund. Hier in Tilburg gaat het allemaal goed, afgezien van de wietplantage die ze vanmiddag achter ons huis hebben ontruimd. Dat was weer een heel avontuur. Het pand waarin het stond is van dezelfde huisbaas als waar ik woon, dus ik hoop dat we daar geen problemen mee krijgen. Is toch schrikken als dat ineens zo dichtbij gebeurt. Eef en ik zijn beide een beetje ziek maar langzaam beter aan het worden. En dan is het alweer bijna vakantie; carnaval! Genoeg leuke dingen in het vooruitzicht dus. Hele dikke kus en geniet! Rens en groetjes en ongetwijfeld een nog grotere/ dikkere kus van Eef

  • 15 Februari 2007 - 08:23

    Kim:

    ooh wat gaaf!!
    nou ik ben anders wel jaloers maar goed mijn tijd komt hoop ik ook nog wel daar gins!!
    is dat het huis van fieke ben? ik dacht dat het van boven de vorm van een ster had ofzoiets? nou moks en broks zijn weer heerlijk aant spelen beneden!
    ik ga zo weer naar school. jullie gaan zo slapen.. tot gauw weer heel veel liefs vanuit de chopinlaan zowaar met een blauwe lucht en een zonnetje!!! dikke kus!!

  • 15 Februari 2007 - 17:17

    Hanneke:

    Kei gaaf lijkt het me om zo te vliegen(misschien heb ik ook nog eens het lef om in een vliegtuig te stappen)Het ziet er schitterend uit en dan nog heerlijk weer het kan niet op.Jullie genieten volop en gelijk hebben jullie.Stuur de zon deze kant op dan kunnen wij een beetje meegenieten, have fun kusje Han.

  • 15 Februari 2007 - 19:33

    Jos:

    Hoi Peer en Leonie,

    Een leuk verhaal Peer. En klopte het als ge nu looping maakt met zo'n vliegtuig, de dan de stront inderdaad in je nek loopt zoals in die mop vertelt wordt. Het zal wel nie zo zen.

    Ga lekker door met genieten zo samen, want de tijd zal wel voorbij vliegen.

    Houdoe en de groeten,

    Jos.

  • 15 Februari 2007 - 19:51

    Henri:

    Jeemig, da's stoer! ben helemaal niet jaloers, niet op dat vliegen en niet op dat weer en niet op dat land..... echt wel! he super mannen, lekker genieten, ik ben heel benieuwd naar de foto's en video. blijf goed uitkijken en blijf genieten!
    Liefs,
    Honkie

  • 22 Februari 2007 - 20:03

    Joost & Suzanne:

    wow!!
    Dat is gaaf! Het is op de grond al mooi, dus vanuit de lucht moet het magnefiek zijn.
    Wat moeten jullie genieten!Hier is alles redelijk. Na 2 weken nog steeds verkouden, nauwelijks carnaval gevierd! Maar wel ons mam van Oeteldonk laten proeven (optocht), ze vond het keileuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Hamilton

Mijn eerste reis

Hoi allemaal het is bijna zover, nog een week, lekker spannend

Recente Reisverslagen:

28 April 2007

nog wat foto's

25 Maart 2007

Back home

24 Maart 2007

tussen stop

23 Maart 2007

laatste dag

20 Maart 2007

back "home" again
Peter en Leonie

Hoi allemaal het is bijna zover, nog een week, lekker spannend

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 30292

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 26 Maart 2015

New Zealand en Thailand

10 Februari 2007 - 25 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: