aankomst Hailton - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu aankomst Hailton - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

aankomst Hailton

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

11 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Na ongeveer 30 uur onderweg te zijn geweest zijn we aangekomen in Auckland. Eerst dachten we dat Fieke ons vergeten was want er stond niemand te wachten:( maar even later zag ik Fieke staan. Ze was met Ben gekomen. We zijn meteen in de auto gestapt en zijn naar Hamilton gereden. Het was warm weer met halve bewolking, een fijn begin. Weer leuk om ze te zien, al was het niet zo lang geleden. We hebben lekker buiten gezeten en Fieke had lekker gekookt. s' Avonds lekker wat gekletst en daarna viel ik al bijna op de bank in slaap. We hebben lekker geslapen, vroeg wakker 5.00 uur, ik ben er om 7.00 uur uitgegaan, en heb even op de boerderij rondgelopen. Ik sprak met Bert, dat is de schoonzoon die daar het vee verzorgt, hij ging de koeien controleren of ze gedekt waren.
Leuk om Engels en Nederlands door elkaar te horen.vb

• 10 Februari 2015 - 22:00

Suzanne:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Nu kan het genieten echt beginnen! Doe iedereen de groetjes en tot hoors!
    Gr. Suzanne en Joost

• 10 Februari 2015 - 22:34

Fred En Astrid:

Een hele reis, logisch dat je op de bank in slaap valt:-)
    fijne tijd saampjes xxx

• 10 Februari 2015 - 23:29

Hanneke:

Ha Goudsmitjes,een hele fijne vakantie voor jullie.
    Wat een lange reis zeg,hopelijk knap je daar snel op zusje.
    Ons toetje was blij met je berichtje ,en belde me meteen op,je kent haar.
    Ik zal haar morgen jullie stukje laten lezen ,dan is ze weer op de hoogte .
    Geniet ,en Gr daar xxxx

• 11 Februari 2015 - 07:01

Henri:

Ha luitjes, goed te horen dat jullie veilig en wel zijn aangekomen. Al wist ik dat al van ons moederke :-).
    Wat een reis zeg; als je eens wist wat ik gedaan heb in de tijd dat jullie onderweg waren...wow!
    Nou lekker gaan genieten! We volgen jullie! Dikke knuffel ,Henri en Karin xxx

• 11 Februari 2015 - 08:21

Eef En Berry:

Fijn om te horen dat jullie er zijn! Lekker genieten nu. Miss you XXX

• 25 Februari 2015 - 19:52

Will En Wien Hendrikx:

Lieve Leonie en Peter,

Bedankt voor jullie reisverslagen, die echter bij het uitprinten veel te kleine letters mopleveren, en die zijn moeilijk te lezen.
    Wij wilden jou,Leonieke, heel graag feliciteren met je verjaardag en met de nu bereikte mijlpaal lijk
    je bij lange na nog niet op een OPOE. Geniet ervan en wij zullen er eentje of meer op je gezondheid
    en je thuiskomst straks nuttigen.
    Proifteer ervan.
    Lieve groeten uit Weert (jeweetwel)
    Will en Wien