1 track - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu 1 track - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

1 track

Door: Leonie en Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

13 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Hamilton

He daar zijn we weer,we hebben gister heel lekker gegeten bij inda roma n indisch restaurant met heel veel verschillende curry s we hebben lekker bijelkaar geproefd mmmm.Ook Haley Miel en baby Sebastian en Erica (zus van Bert) waren van de party t was heel gezellig en Sep zoals Fieke de baby noemt vond vooral de komkommertjes erg lekker ,hij is al flink gegroeid. het werd niet te laat.Thuis kwamen ook nog wat vrienden afscheid nemen , wij moesten het tegen negen echt opgeven, en gingen plat. Ik had redelijk goed geslapen maar Leonie wat minder. Toen we wakker werden scheen de zon, iets beter weer als bij jullie Ha Ha Ha. Zijn s'middags met Fieke de Karakariki track gaan lopen, in de buurt van Hamilton. Leonie verloor op een kwart van de track allebei haar zolen!!! (zie foto) Ze heeft het zonder zolen moeten lopen wat heel knap was want het was alsof ze op kousenvoeten liep. Kwamen vermoeid weer terug en hebben lekker gegeten. We genieten volop en lezen met plezier jullie berichtjes.
groeten Leonie en Peter

• 13 Februari 2007 - 08:08

Robin En Ria:

Hallo daar! Fijn dat de reis goed verlopen is. Hoop dat de jetlag snel verdwijnt. Raar idee dat bij jullie de dag al weer bijna om is, hier is hij nog maar net begonnen.
    Leonie, heb je bij het inpakken rekening gehouden met zoveel extra schoenen?? Jongens, geniet van de vakantie, het zonnetje en elkaar. Dikke knuffel

• 13 Februari 2007 - 12:56

Jo En Bernadette:

Goed te horen dat jullie het erg naar je zin hebben. En Leonie, dat wordt nieuwe schoenen kopen! Meteen een leuk aandenken aan N.Z. als jullie weer terug zijn. Geniet ze!

• 13 Februari 2007 - 16:49

Michel:

Ja dat was ik nog vergeten te zeggen: extra duct-tape doet wonderen!!!Niet meer vergeten!!! Gaaf avontuurtje!! Lekker gefilmd???
    groetjes en veel plezier
    Dienst OK catharina...

• 13 Februari 2007 - 18:20

Kristine En Co:

hoi mannen,
    vloog het vuur er zo uit Leonieken dat je zolen er af zijn. Zo kennen we je terug, vol energie.
    Geniet ervan !

• 13 Februari 2007 - 20:28

Henri:

Nou, dat is een lekker begin. moet je straks op je blote poten verder!En je begint pas?! Zeg, onze bolle heeft idd geleerd te sms-en; ik kreeg zowaar een smsje van d'r (alles in hoofdletters, maar oke). Ook daar gaat de techniek gelukkig niet verloren. zojuist ons moeder nog even gebeld en op de hoogte gerbacht van jullie ontwikkelingen; ze wil bij onze bolle achter de kompjoeter naar jullie een berichtje sturen, dus hou het in de gaten! Veel plezier nog, kiek goed uut, en vooral: GENIETEN!!!!

doeg, dikke knuf, broertje

• 13 Februari 2007 - 21:26

Marilyn:

Tis sund dè we zoaterdag nie noar de mert goan. Aanders kos ik vroage of Sjef nie un paor neije schoene kon sture.
    Hahahaha

• 13 Februari 2007 - 21:45

Kim:

haha volgens mij hebben die schoenen daar al eens eerder gelopen... en dat is al meer dan 10 jaar geleden tijd voor neie mam!!
    hier gaat alles prima moks en broks liggen nog steeds niet in de vriezer kun je ook weer fijn slapen!! haha ben alweer benieuwd naar t volgend berichtje!!
    groetjes daar en tot snel maar weer dikke kus kim mokkel en smoke en en hoef van maes!!
    DIEG!!

• 13 Februari 2007 - 21:46

Kim:

happy valentine!!!! kus..

• 14 Februari 2007 - 10:31

Loes En Albert:

Hee Peer, wij zijn weer veilig terug. Hebben het goed gehad en niks gebroken met z'n allen. Fijn om te lezen dat de reis erheen goed gegaan is. En dat er veul te eten is voor je! Wel een paar nieuwe hoeven kopen voor de vlam!! Hier regent het nu dus stuur maar wat zon deze kant op.

• 14 Februari 2007 - 13:02

Monique En Rob:

Hoi peer en leonie
    Had van hanneke al gehoord dat jullie weg waren. Goed te lezen dat jullie goed zijn aangekomen. De eerste dag al pech gehad maaar dat mag de pret niet drukken. Ik ga jullie dagboek zeker volgen met heel plezier. Geniet er lekker van en sla alles op op je harde schijf.
    veel liefs van mimique en rob.