aankomst - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

12 Februari 2007 | Nieuw Zeeland, Hamilton

he daar,ons eerste berichtje vanuit new zealand!het is nu om en nabij 16.00 u we zijn net even n blokje om geweest, om de man met de hamer te ontlopen..vannacht zijn we tegen half 3 ons mandje in gekropen, en tegen 10 en waren we alweer present.Fieke en Fieke hebben ons vannacht opgepikt, t laatste uur in t vliegtuig hebben we de minuten omgekeken...ik heb veel gedut, en ons peer heeft zich regelmatig uitgekuurd op de spelletjes die je kon doen, voor de bekenden onder ons, met lipje!in de car togen we toen naar Hamilton, ruim 1,5u met de auto .even nog n lemon barley gedronken en toen plat.Na t ontbijt hebben we t huis en de tuin bewonderd..wow echt gaaf hoor!Gister bij aankomst regende t!!vanmorgen hebben we al even t zonnetje gevoeld heeeerlijk .We hebben vanavond n etentje met de hele bubs, want fieke en bert gaan morgenvroeg op honeymoon naar thailand! so long no worries Leonie en Peer

• 12 Februari 2007 - 07:24

Dorinda:

Goed te horen dat jullie veilig zijn aangekomen! Geniet maar lekker samen!!!!

• 12 Februari 2007 - 07:55

Bas:

Hoi schoonouwelui,

Goed te horen dat jullie reis prettig is verlopen en jullie goed zijn aangekomen. Geniet de komende weken van al het goede wat Nieuw Zeeland te bieden heeft en natuurlijk van elkaar.

Over je oudste dochter hoeven jullie je in ieder geval niet druk te maken, ze is de komende zes weken in goede handen!

Have fun.

Bas

• 12 Februari 2007 - 08:05

Kim:

he lieve paps en mams!!
    ben blij dat het allemaal goed gaat met jullie!!
    vond het toch wel spannend hoor! toch wel fijn om af en toe een sms te krijgen waar jullie zijn en hoe het gaat dat doet goed!! hier is het weer niet echt veel goeds regen en ongeveer 10 graden!! hoop gauw weer iets te horen heel veel groetejs voor de mensen daar enjoy groetjes van moks en broks ( die weer heerlijk aant spelen en mollen zijn beneden)!!!
    ook een kus van maes!
    luf jullie heel veel groetjes kim

• 12 Februari 2007 - 08:12

Eric:

Een prachtige en hele fijne reis toegewenst!

• 12 Februari 2007 - 08:17

Kim:

en jullie hebben het net gelezen jullie hoeven je geen zorgen te maken over mij, ik ben in goede handen haha!! maar dat wisten jullie al he!! dat scheelt weer!! luf jullie!! very much...:)

• 12 Februari 2007 - 08:31

Jo En Bernadette:

Dat was een lange zit. Gelukkig hebben jullie dit deel achter de rug en is het tijd om te genieten. Neem de tijd om te acclimatiseren. De groeten en Ben en Fieke en de hele club. Jo en Bernadette

• 12 Februari 2007 - 12:24

Eef:

Daag pa en ma! ;)
    fijn zeg dat jullie helemaal zijn aangekomen! lekker eten vanavond! en doe iedereen veel groetjes!
    ben zondag toch maar naar tilburg gegaan..
    dikke kus en tot berichts

• 12 Februari 2007 - 13:33

Marilyn:

Heej luitjes.
    Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen.
    Even acclimatiseren en dan volop genieten.

groetjes en kuzzzzzz

• 12 Februari 2007 - 16:22

Buufies:

goh da jullie er zijn, dat is raar. Geniet er maar lekker van.
    we volgen jullie en doen het hier wel met en regenjas.
    liefs, buufies

• 12 Februari 2007 - 19:12

Henri En Karin:

Ha luitjes, fijn te horen dat het tot zover allemaal lekker gaat. hoe ist met de verkoudheid, zus? gaat dat al weer wat beter of heb je toch die medicijnen moeten pakken?
    geniet ervan, de tijd zal ongetwijfeld supersnel voorbij gaan.

ennuh, blijven schrijven, he!

dikke kus,
    ikke en ons kaat

• 12 Februari 2007 - 20:03

Hanneke En Fam:

Fijn om te horen dat alles goed verlopen is,geniet van alles en ook van ons mam heel veel liefs en een dikke knuffel van ons,tot horens.

• 12 Februari 2007 - 21:20

Marja En Hans:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.'t is een lange reis, maar 't is vast fijn om iedereen weer te zien. Hopelijk herstel je snel van de jetlag. Doe iedereen de groeten van ons.

• 12 Februari 2007 - 22:16

Wieteke:

Hallo wereldreizigers,

Heel veel plezier toegewenst. Geniet ervan.
    Groetjes, Wieteke

• 22 Februari 2007 - 19:54

Joost & Suzanne:

Hoi lucky ones!
    Wij zijn nog steeds stik jaloers...Maar desalniettemin: geniet er enorm van. Groetjes aan iedereen daar.