Regent katten en honden - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu Regent katten en honden - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

Regent katten en honden

Door: Peter en Leonie

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

07 Maart 2007 | Nieuw Zeeland, Te Anau

5-3 zijn we aangekomen in Frankton een plaatsje vlak bij Queenstown.In de loop van de middag zijn we naar de plek gegaan waar t bungeejumpen ooit begon en nog steeds errug in trek is vlak bij arrowtown, op de bridge ligt n bungeecentrum, helemaal van deze tijd en vanaf die brug kun je jumpen , tot op ,boven of in de karawauriver...Kippevel kreeg ik ervan, Kim dat was idd iets voor jou en lang niet zo duurals in spain!Toen weer trug naar ons camp en in t dorpke n heerlijke pint genuttigd..en ons kostje gebrouwen Hebben aan een meer geslapen heel gezellig. De 6-3 zijn we naar Queenstown gereden en hebben daar eerst de skyline naar boven genomen dit is een gondel lift naar 800 mtr hoogte. Vandaaruit hebben we een gedeelte van de Ben Lemond track gelopen (geen familie van Greg). Dit was een wandeling met bijna alleen maar klimmen, onder weg zagen we nog een groep kea's, die vrij dicht bij kwamen. Daarna hebben we om de track in te korten een laatste klim naar een andere top genomen met een schitterend uitzicht, toen moesten we de hele tijd dalen om terug te geraken. Hebben nog boven een kop koffie genuttigd en toen met de gondel weer terug. Op de weg terug was ook daar de mogelijkheid om te jumpen, maar die van n dag eerder in karawau bridge was veel spectaculairder!OO ja we hebbe ook nog wa gesjopt in Queenstown, hedde nog wense of verzoeken kom op dan...Toen up naar volgende kampement, we togen in de regen naar Lumsden we hadde trouwens vernomen dat t 2 dagen zou gaan plenzen...kunnen ze hier trouwens wel heeel goed gebruiken (wij liever niet maar we mogen nie mopperen)en t plens nu nog steeds , weinig geslapen vannacht. We zijn nu in te Anau rijden dan die hele mooie maar natte weg naar milford sound , blijven overnachten in n lodge en maken morgen in n kleine boot DE tocht! tot zover dan we ggan dr weer vandoor no worries liefs Leowel en Peernie.. He Daan Kia Ora (welkom) k ga op zoek naarn dolfijntje kweet nie of ie in mn tas past..Jos n hele dikke kus terug van Leonie ..is t al iets geworden met n nieuw stulpje? suc6 met regelen he en sterkte! Voor mark joh ga maar vast sparen want t is ideaal vissen hier hoor flightfisching iets voor jou?Dag oma s allemaal tot mails liefs van ons.

• 06 Maart 2007 - 23:49

Robin En Ria:

Hallo daar aan de onderkant.
    We kunnen wel merken dat jullie het erg naar je zin hebben. Hoe is het met je kuiten, Leonie? Al dat geklauter zal wel effect hebben! Hier gaat alles zijn gangetje, werk, school en op zijn tijd wat muziek. Helemaal niks spannends. We genieten wel van jullie berichtjes. We kunnen ons af en toe bijna voorstellen hoe mooi het daar is. Jammer voor jullie dat het zelfs daar af en toe regent! Hier is ht de laatste dagen ook erg nat. Wel met hoge temperaturen, krokussen en narcissen staan al volop in bloei. Af en toe lijkt het wel voorjaar.
    Dikke knuffels van Buts en mij.

• 07 Maart 2007 - 09:05

Kees:

Klinkt allemaal goed: de verhalen van jullie tot nu toe. Nog veel plezier verder!

Groet Kees

Ps.:Jullie moeten wel alle libellen fotograferen He?

• 07 Maart 2007 - 09:28

Oma V.Alphen:

Hallo samen
    Jullie hebben regen ,maar wij ook.en af en toe ook hagel Dus geniet nog maar even,want het weer is hier knuddenAf en toe vind ik het jammer dat de moeder van Leonie niet zelf kan mailen want dat is zo leuk om te doen
    Ben al weer benieuwd naar jullie nieuw avontuur
    Wens jullie heel veel plezier en goed weer,en tot horens groetjes van

Oma v Alphen

• 07 Maart 2007 - 10:22

Joost En Suzanne:

Nu zijn jullie daar waar wij nog niet zijn geweest. Ik weet dat we niet mogen mopperen maar we zijn wel nog steeds stik jaloers! Geniet ervan en wij wachten met spanning op de foto's tzt.
    Hier gaat alles zijn gangetje. Met ons mam gaat alles goed. Ze is nog steeds opgewekt en komt de dagen goed door. Ik vergeet iedere keer haar iets te laten schrijven. Ik doe mijn best. Ik ben nu met haar de foto's van haar laatste Nieuw Zeeland reis aan het inplakken. Zo is ze er ook een beetje bij...

• 07 Maart 2007 - 12:12

Alpies Uut Dommelen:

We lezen wel dat jullie al veel hebben gezien en gelopen. Lekker joh. 't is te hopen dat het niet al te lang blijft druppen want als het droog is en het zonnetje door wil komen ziet het er toch wat florisanter uit niewoar.
    Onze Mark is al flink aan het sparen....maar dan voor nun auto hè. (de eerste rijles is al gepland op 30-3).
    Verder good luck en nog veel plezier. We blijven jullie volgen.

• 09 Maart 2007 - 14:10

Ellen Op Het Veld:

Hoi Peter en Leonie.
    Ik heb inmiddels jullie mailadres achterhaalt en wordt nu op de hoogte gehouden van jullie belevenissen. Geweldig als ik al die andere verhalen lees.Ga zo door. Geniet ervan.
    Hier is het nog steeds regenachtig maar vanaf morgen zou het weer beter worden. Ze voorspellen voor zondag zelfs 14 graden en zonnig.
    Zo lijkt het toch alsof de lente eraan komt.

Groetjes Ellen.