met de trein naar Surat Tani - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu met de trein naar Surat Tani - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

met de trein naar Surat Tani

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

15 Maart 2015 | Thailand, Surat Thani

Rond 7.00 uur komen we aan op het station van Surat Tani. We vinden al snel de plek waar onze volgende meeting is, dat is restaurant Oum. We drinken en eten hier wat tot onze chauffeur er is. We vertrekken met nog twee andere meisjes, en rijden in twee uur naar resort Tree Tops. Hier checken we in en worden naar onze kamer gebracht. Dit is een boomhut. Lijkt heel primitief, maar dit valt erg mee. We hebben douche en wc, een koelkast en twee twee persoons bedden,met klamboo uiteraard. T advies is om geen etenswaar mee te nemen naar je boomhut,dat kan dieren binnenlokken...Tis niet overal dicht nml...Onderweg zagen we nog een hele grote spin. Na de lunch hebben we met een gids een wandeling gemaakt door hun Palmolie plantage en rubberboom plantage. Daarna kwamen we bij een tempel uit waar aapjes rond liepen. De gids had nootjes bij die we aan de aapjes mochten voeren. Hihi die kleine handjes, maar ze konden ook lelijk doen hoor.... Na deze wandeling werden we rond gekanood, over een riviertje, hier stond nog net genoeg water, af en toe moest de gids eruit om ons over een stroomversnelling te duwen. Onderweg zagen we twee grote boom kikkers, leken wel padden. En ook een slang. Aan het eindpunt konden we een lekker pilsje drinken onder een afdak dat werd besproeid met water voor verkoeling. Daarna eten en naar onze boomhut waar we even van de geluiden hebben genoten.

• 19 Maart 2015 - 14:22

Marja:

Wat maken jullie toch veel mee, leuk! Blijf maar genieten. Marja

• 19 Maart 2015 - 14:33

Hanneke:

Wauw,wat gaaf allemaal.
    Alles lijkt of is even mooi.
    En wat een schattig kleint thaitje .

• 19 Maart 2015 - 22:30

Mam: