klaar voor Thailand - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu klaar voor Thailand - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

klaar voor Thailand

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

07 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Vandaag zijn we aan het inpakken voor vannacht. Om 6.10 uur vertrekken we via Sydney naar Bangkok. Vanmiddag nog even met Fieke en Ben naar Hamilton gereden. Even wat boodschappen gedaan, en daarna gewandeld langs dé Waiketto river. Het weer is nog redelijk maar tegen het einde van de wandeling begon het wat te regenen, en tegen de tijd dat we in de auto zaten begon het flink te regenen, goed voor de farm en voor ons maakt het niet meer uit. We gaan vroeg slapen, en dan naar het vliegveld. Het is een prachtige vakantie geweest, zeker dankzij Fieke en Ben die ons hun Van terbeschikkingstelling stelde en voor hun lieve en zorgzame gastvrijheid, dankzij Fiekes kookkunst zijn we wel kilo's zwaarder geworden;-) . En wat hebben we goed weer gehad. We hebben alweer ideeën voor de volgende reis naar NZ.
Misschien duurt het nu even voordat jullie iets van ons horen, weet niet hoe in Thailand het internet is.
Groetjes alvast en tot schrijfs.

• 07 Maart 2015 - 09:45

Suzanne:

Ik " hoor" het enthousiasme door de letters heen! Goede reis naar Thailand en ben weer benieuwd naar jullie verhalen.

• 07 Maart 2015 - 12:45

Hanneke:

Wat super dat jullie zo hebben genoten bij Fieke en Ben.
    Hopelijk wordt het in Thailand ook zo genieten.
    Een hele goeie reis,en een goeie voortzetting van alles ,

Liefs van ons,Tom Hanneke Mark en Rob.

• 07 Maart 2015 - 16:25

Marja:

Goede reis enne... net zoveel genieten als in NZ.