Kauaeranga valley - Reisverslag uit Kauaeranga, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu Kauaeranga valley - Reisverslag uit Kauaeranga, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

Kauaeranga valley

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

04 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Kauaeranga

WwNa de koffie gingen we een grotere track lopen, de Whangaiterenga track. Ongeveer 3 tot 4 uur lopen, het startte bij het beekje bij de camp plaats. We moesten enkele beekjes over steken, dmv stone hoppen. Niemand is er ingevallen ;-) Het was een behoorlijk zware track waarbij er veel geklommen moest worden en gedaald, het was nooit plat. Het was gelukkig bewolkt en niet te warm. Het was flink zweten, maar het was wederom verrekkes mooi. Toen we in de namiddag terug kwamen, gingen we in onze badkleding naar ons bad. 5 minuten lopen was er een dieper gedeelte in de rivier waar je lekker in kon zwemmen. Maar wat was het water koud brrrrrr. Maar als je er éénmaal door bent was het wel lekker. Het zweet van de track ging er zo vanaf. En je kreeg een hele zachte huid. Wat nog meer lekker was is dat de zon ging schijnen, hierdoor werden we weer lekker opgewarmd :-)
Daarna was het tijd voor een heerlijke maaltijd, en in de avond hadden we een zitje gecreëerd onder een rimu boompje zie foto, met sfeerverlichting vanuit de Van, lekker een pilsje gedronken, en gekletst en gelachen. En toen naar bed:-) .