gannets - Reisverslag uit Muriwai Beach, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu gannets - Reisverslag uit Muriwai Beach, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

gannets

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

02 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Muriwai Beach

Via het strand zijn we vanmorgen richting gannets gewandeld, vanuit de camping was dat 10 min lopen. Via het strand konden we via trappen naar boven klimmen, om deze vogels van boven af te bewonderen. Onderweg nog genoten van de mooie uitzichten. Boven aangekomen zagen we de gannets, de jongen waren al bijna in de veren en waren aan het oefenen met hun vleugels, de oudere vogels vlogen af en aan om de jongen te voeren. Leuk gezicht om deze vogels te zie landen, ze ploffen gewoon vanuit de lucht op de grond, niet zo elegant als dat ze kunnen vliegen. Hier hebben we een tijdje van zitten genieten, en zijn toen weer naar beneden gelopen, want we zouden weer naar Fieke en Ben gaan in Hamilton. Daar kwamen we laat in de middag aan. Waar we heerlijk hebben gegeten ( weer ). O:-)

• 06 Maart 2015 - 10:02

Marja:

Ja die gannets vonden wij ook zeer indrukwekkend.