Puketi forest - Reisverslag uit Puketi, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu Puketi forest - Reisverslag uit Puketi, Nieuw Zeeland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

Puketi forest

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

27 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Puketi

WwOp weg naar Puketi forest. Onderweg nog even boodschappen gedaan omdat we naar een DOC camping gaan waar niets is alleen een koude douche en een toilet. S'middags kwamen we aan. Nadat we alles gereed hadden gemaakt, gingen we een track lopen van ongeveer 1,5 uur. Een hele mooie bush wandeling waarbij we langs grote kauri bomen kwamen. Heel groot wel 40 meter hoog en een enorme omvang. Onderweg begon het wat te regenen. Gelukkig hield het bladerdak veel tegen. Bij terugkomst zijn we in de Van gaan schuilen. Leonie heeft slecht geslapen omdat er rumoerige jeugd in een kamp huis feest aan het vieren waren.

• 01 Maart 2015 - 21:33

Marja:

Het ziet er weer heerlijk uit. Die Urupukapuka daar zijn wij volgens mij nog niet geweest. Dat gaan we doen als wij weer naar NZ gaan. Net komen de february highlights binnen. Erg leuk.
    Veel plezier nog