Back home - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu Back home - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

Back home

Door: Peter en Leonie

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

25 Maart 2007 | Nederland, Eindhoven

Zijn weer thuis, de reis is goed verlopen. Zijn wel erg moe omdat we weinig geslapen hebben. Ga nu lekker slapen en hoop dan weer snel in het ritme te komen. groeten uit een kouder nederland Peter Leonie

• 26 Maart 2007 - 08:05

Oma V Alphen:

Weer een beetje bij gekomen?
    e
    n nu proberen weer in het ritme te komen
    Ik zal jullie belevenissen missen.
    De hartelijke groeten van

Oma v.Alphen

• 26 Maart 2007 - 09:20

Jo En Bernadette:

Hoi,

Weer veilig geland. Het zal wel even wennen zijn. Niet alleen het tijdverschil, maar vooral dat je hoofd en je hart vol zit van alle belevenissen en mooie dingen die je gezien en meegemaakt hebt.
    We hebben genoten van jullie reis en willen graag snel (maar ben niet bang, kom maar eerst bij) horen en zien wat jullie beleefd hebben.

Groetjes en tot gauw,

Jo en Bernadette

• 26 Maart 2007 - 14:59

Ellen.:

Welkom thuis. Slaap maar lekker uit en ...
    See you.

Ellen op het Veld

• 26 Maart 2007 - 16:56

Anja:

heb het vandaag nog met vera over je gehad, kon geen vrij meer voor je regelen. enne,,,, er staat schimmel op je braadtrommel volgens dorinda.

blij dat jullie weer heelhuids terug zijn.

tot snel
    anja

• 26 Maart 2007 - 17:49

Tom Van Alphen:

Welkom (en veilig) weer thuis.
    Probeer het gevoel zo lang mogelijk vast te houden. We zijn benieuwd naar de foto's en verhalen. Hoewel we veel belevenissen natuurlijk al hebben gevolgd. De foto's op de site zijn in ieder geval ontzettend mooi.
    Tot snel.

• 26 Maart 2007 - 18:54

Wieteke:

Hoi,

Fijn dat jullie weer heelhuids thuis gekomen zijn. Rust lekker uit en geniet nog lekker na.

Groetjes, Wieteke

• 27 Maart 2007 - 06:26

Jos:

Hoi Peer en Leonie,

Welkom terug op Nederlandse bodem.
    We spreken eelkaar nog wel eens korts.

Groeten,

Jos

• 27 Maart 2007 - 12:22

Dorinda:

Blij dat jullie weer thuis zijn ;-) Werd tijd Peer. Heb me al 5 weken geirriteerd aan jouw broodtrommel. Grrrr... Die ligt in jouw postvak en daardoor kan ik al 5 weken niet in de mijne. Niks geen verlenging dus!!!! Werken :-) Hihi. Anja had het mis. Zat geen schimmel in. Kon tuurlijk ook niet aangezien jij altijd al-les (inclusief kruimels en rot fruit) opeet. :-) Kortom... We hebben je gemist. :-) Sterkte met wennen en tot snel! Liefs Dorinda