1001 dingen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu 1001 dingen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

1001 dingen

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

08 Februari 2007 | Nederland, Eindhoven

Vanmorgen even bij Hans op bezoek, die blij verrast was!Hebben m n hartje onder de riem kunnen steken..ik vind t nog steeds moeilijk dat ik er de 14e niet voor m kan zijn , in gedachte zal ik er zeker zijn!Even ook bij ons mam langs,samen wat gegeten,tot over 6 weken.. ze gaat ook mailen he mam !! Nog wat laatste dingen gekocht..he Rens ook n tandenborstel of 2...Mn snothoofd wordt langzaam wat leger,die lege plekjes ingevuld met dit nog te doen, dat zeker niet vergeten...de kriebels nemen ook toe..nog 2 nachtjes slapen...nou ja slapen? tot mails Leonie

• 08 Februari 2007 - 23:00

Robin:

Ga jullie zeker volgen via de site. Nu ff carnaval vieren, en ons Ria d'r verjaardag voorbereiden.
    Ik wens jullie een fantastische reis, en een goede vlucht. Alaaf

• 09 Februari 2007 - 10:23

Paul:

Alvast een hele fijne vakantie! geniet ervan!

groeten Paul

• 10 Februari 2007 - 14:39

Anja :

heel veel plezier met de kiwi's. geniet ervan. (ben eigenlijk stik jalours...)

dikke knuf anja