spannende dagen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu spannende dagen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Peter en Leonie Goudsmits - WaarBenJij.nu

spannende dagen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Peter en Leonie

05 Februari 2007 | Nederland, Eindhoven

We zijn druk bezig met dingen te verzinnen die we niet moeten vergeten mme te nemen. Leonie was gisteren ziek, haar hele hoofd zit vol snot, en ze is verkouden. Dit moeten we niet hebben, maar vandaag gaat het alweer wat beter. we moeten nog wat bezoekjes afleggen en ik moet natuurlijk werken tot en met vrijdag. We zien er erg naar uit en zijn er bijna klaar voor. tot het volgende bericht groeten van Leonie en Peter

  • 05 Februari 2007 - 09:50

    Michel:

    ALs ik nu wist wat jullie al hadden wist ik misschien wat jullie vergeten zijn!! Ik weet dat ik altijd wat vergeet maar dat is nooit zo'n ramp. Je kunt het zo kopen. Vergeet je kitesurf uitrusting en je snowboard niet want ik heb gehoord dat je in Kiwiland 's ochtends kunt snowboarden en 's middags kunt kiten!! Wat een leven. Neem maar genoeg bandjes en batterijen mee voor de camera en eventueel een sealbaar zakje om de camera droog te houden. Succes en beterschap!!!!!
    Heel veel plezier.
    Janssens uit belgie

  • 05 Februari 2007 - 09:51

    Ferry & Yvonne:

    Da's un mooi initiatief zo-unne web-side mail.
    Ga jullie een fan-fan-fantastische reis wensen en hoop voor Leonie dah dur hoofd leeg is eind deze week. Want vliegen meeh zo-un snotkop is nie slim, Kunde unne voorhoofdholte etc. meeh oplope~!
    Leonnie als het niet helemaal weg is goed neusspray of zout water opsnuiven voor de vlucht en evt. met bekertjes en hete doekjes erin (refreshing towels) hebben ze aanboord voor en tijdens de daling oew trommelvliezen soepel maken.
    Helpt. Bon Voyage, lees jullie verslagen wel en houd hans en jullie op de hoogte. groet ferry

  • 05 Februari 2007 - 10:08

    Rens Van De Rijdt:

    Tandenborstels, altijd belangrijk... ehm... een glimlach? Kom je ook altijd een heel end mee... Ik doe mijn best hoor... Ehm... Schoon ondergoed (is meestal vooral voor anderen fijn). Ik houd het even hierbij, voor nu. Misschien schiet me nog een gouden tip te binnen. In ieder geval wens ik jullie een fantastische reis. Geniet van de omgeving en van elkaar! -X- Rens

  • 05 Februari 2007 - 11:34

    Dorinda:

    Schone onderbroek en een gum??? Dan heb je het wel lijkt me zo. Peer z'n onafscheidelijke afritsbroek :-) Neusdruppels voor Leonie en alles komt goed!!! Ben zwaar jaloers en mijn aanbod geldt nog steeds... Ik draag graag jullie koffers :-) Hoor wel waar ik klaar moet staan de 10e ;-) Beterschap Leonie en tot woensdag Peer. Liefs Dorinda

  • 05 Februari 2007 - 16:28

    Kristine En Co Belgi:

    Hoi mannen,
    maak er een toffe reis van. We denken aan jullie!!
    groetjes aan iedereen.xxxxx

  • 05 Februari 2007 - 17:30

    Jos:

    Blij dat ik jullie vandaag nog even gezien heb. Leonie bij deze nog beterschap met je verkoudheid en ga samen genieten van de komende 6 weken vanaf de 10e febr. want jullie hebben het verdiend. Ik kijk met belangstelling uit naar jullie berichten. De mazzel en goede reis.

    Jos.

  • 05 Februari 2007 - 18:41

    Lisette:

    We hebben in Nieuw Zeeland ook nog een camping - daar ben je altijd welkom!!
    Hou het hoofd koel en geniet ervan !!!
    dikke kus Lisette

  • 05 Februari 2007 - 21:10

    Fieke En Ben:

    We kijken uit naar jullie komst. Het weer is goed 26 oC daar kan de verkoudheid niet tegen, het snot zal zo opdrogen! Tot ziens!!

  • 06 Februari 2007 - 08:55

    Bernadette En Jo:

    Nog een paar dagen leonie om je verkoudheid er onder te krijgen en jullie spullen te pakken. Wat ik van Australie geleerd heb,is om in de handbagage extra kleding te doen en om niet ieder een eigen koffer/tas te hebben maar kleding te mixen, want mocht je bagage niet aankomen, maar 1 van de 2, dan heb je in iedergeval wat.
    Verder wensen we jullie een goede reis en veel plezier!! Enne, succes met de foto,s!

    Jo en Bernadette

  • 06 Februari 2007 - 11:08

    Jan Kleyn:

    Fietshelm niet vergeten, gewoon een rijwiel huren!

    Veel geluk en plezier,

    Jan Kleyn

  • 06 Februari 2007 - 18:48

    Carina, Mas:

    He Goudvinkie, die kiwies niet meenemen maar nu opeten, helpt! Dikke kus en beterschap.

  • 06 Februari 2007 - 20:51

    Henri:

    nou zusje, beterschap en degge mar gauw wir opgeknapt zult zén. succes en tot schrijfs, goeie vlucht en reis.
    doeiiii
    dikke knuf!

  • 06 Februari 2007 - 21:01

    Peter Schleijpen:

    Geniet ervan. Zoals je het zondag beschreef, Peter, is het nog indrukwekkender als ik al dacht. Goede reis in goede gezondheid en .. op tijd terug om te trainen voor Diekirch-Valkenswaard. gr. Peter

  • 06 Februari 2007 - 21:40

    Dick & Mia:

    Wij wensen jullie een voorspoedige reis en een heel fijne vakantie!!!
    Wat een ervaring. Genieten maar!

    Dick en Mia

  • 07 Februari 2007 - 17:42

    Hans Van Zijl:

    heel veel plezier op deze fantastische reis; we houden jullie vanaf hier in de gaten. Eet leke dag een kiwi; dan blijf je gezond! Groet Hans en Marij van Zijl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Mijn eerste reis

Hoi allemaal het is bijna zover, nog een week, lekker spannend

Recente Reisverslagen:

28 April 2007

nog wat foto's

25 Maart 2007

Back home

24 Maart 2007

tussen stop

23 Maart 2007

laatste dag

20 Maart 2007

back "home" again
Peter en Leonie

Hoi allemaal het is bijna zover, nog een week, lekker spannend

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 30281

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 26 Maart 2015

New Zealand en Thailand

10 Februari 2007 - 25 Maart 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: